Kyllä, suurimmalle osalle ihmisistä. Jos sinulla on akuutti terveysongelma (esim. sydänsairaus, raskaus tai ihosairaus), kysy lääkäriltäsi ennen käyttöä.
Ohjeet hierontaan
Tervetuloa hierontaan on helppoa tulla. Lue ohjeet alta ja tule kokeilemaan.
Näin tulet Relaxio™ hierontaan
Rekisteröidy
Rekisteröidy maksutta asiakkaaksi:
Saat sähköpostin, jolla pääset luomaan salasanan. Voit nyt kirjautua palveluun ja varata hieronnan.
Valitse hieronta ja varaa
Valitse hierontaohjelma ja varaa aika.
Lämpöhoidoilla tehostetaan hieronnan vaikutusta lihaksissa.
Valitse hieronnan voimakkuus 1–6.
HUOM Osa ohjelmista ovat tehokkaita ja saattavat ensin aiheuttaa kipua. Tutustu ohjelmaan aina ensin voimakkuudella 1 tai 2.
Maksa varaus. Summa näkyy kassalla ennen maksua. Voit maksaa pankkinapilla, MobilePayllä tai luottokortilla.
Tule hierontaan
Kirjaudu tilillesi älypuhelimella ja mene VARAUKSENI sivulle. Paina varauksen “näytä” linkkiä, niin pääset varaussivulle.
Voit myös klikata varausvahvistus-sähköpostin linkistä.
AVAA OVI napista saat ulko-oven auki. Oven voi avata 15 minuuttia ennen valittua hieronta-aikaa. Aukaisussa voi olla pieni viive, kun olet painanut nappia. Varmista, että kuljet ovesta yksin. Ulkopuolisia ei saa päästää tilaan.
Älä liiku ulkokengissä sisätiloissa. Voit jättää kengät ja ulkovaatteet naulakkoon.
Huomioithan, että tiloissa ei ole WC:tä
Ennen hierontaa
Varmista hierontapaikan numero ja että se on vapaana.
Paina varauksen AKTIVOI OHJELMA nappia. Se ei käynnistä hierontaa, mutta varaa sen sinulle. Hieronta käynnistyy kun painat hierontatuolin START nappia.
Näin säädät hierontatuolin:
Aseta päähierontayksikkö oikealle korkeudelle, että pää osuu kaaren sisälle.
Istumaan pääset peruuttamalla. Astu jalkayksikköön ja istudu laitteeseen.
Paina START nappia ja laita kädet sivuilla oleviin käsiyksiköihin.
Automaattinen kehoanalyysi mittaa kehosi. Rentoudu ja nojaa selkänojaa vasten, että se tunnistaa selän pituuden. Jalkayksikkö mittaa jalat. Se menee ensin alas ja nousee sieltä ylös. Paina jaloilla hieman vastaan, kun se osuu jalkapohjiin, niin laite tunnistaa jalan pituuden.
Hieronnan jälkeen
Ajan loputtua laite palaa alkuasentoon automaattisesti.
Vapauta hierontapaikka seuraavalle asiakkaalle mahdollisimman nopeasti ja jätä väliverho auki.
STOP nappi lopettaa hieronnan ja palauttaa laitteen alkuasentoon. Älä paina sitä turhaan, koska hieronta ei jatku enää tämän jälkeen.
Jos myöhästyt, pääset silti hierontaan. Aika on silloin lyhyempi ja päättyy 3 minuuttia ennen varatun ajan loppua. Hieronta ei ala jos hieronta-aikaa on jäljellä alle 6 minuuttia.
Muista juoda vettä hieronnan jälkeen.
Relaxio™ Lahjakortti
Hierontalahjakortti on loistava lahjaidea
Lahjakortteja voit ostaa tästä. Se toimitetaan sähköpostilla ja voit valita haluamasi toimituspäivän. Voit kirjoittaa saajalle viestin lahjakorttiin.
- Jos haluat ostaa lahjakortit yritykselle, ota yhteyttä sähköpostilla: info@relaxio.fi
Lahjakortin käyttö: Lahjakortin käyttö edellyttää rekisteröitymistä asiakkaaksi. Syötä saamasi lahjakortin koodi tilaussivulle sille varattuun kohtaan. Mikäli lahjakortin saldo ei riitä koko tilaukseen, voit maksaa loppuosan verkkopankissa, luottokortilla tai MobilePayllä.
Lahjakortti on voimassa 6 kk ostopäivästä ja sen voi käyttää osissa Relaxio™ hierontapalvelussa. Lahjakortin käyttö edellyttää rekisteröitymistä Relaxio™ palveluun. Lahjakortilla ei voi ostaa uutta lahjakorttia. Sitä voi vaihtaa rahaksi eikä sillä ole vaihto- tai palautusoikeutta.
Vikatilanne
Jos ulko-ovi ei aukea
Tarkista ensin, että älypuhelimesi on yhteydessä internetiin.
Paina varaussivulla avaa ovi nappia. Jos näet painamisen jälkeen ilmoituksen, että oven avaus komento on lähetetty, mutta ovi ei silti aukea, kyseessä on tekninen vika. Tällainen tilanne on onneksi todella harvinainen, mutta joskus se valitettavasti voi tapahtua.
Otathan yhteyttä asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@relaxio.fi niin yritämme ratkaista asian. Emme pysty takaamaan välitöntä vastausta etenkään pyhinä ja ilta-aikaan. Mikäli et saa vastausta 10 minuutin sisällä, niin ei kannata jäädä odottamaan. Vastaamme sinulle kun vika on korjattu ja hyvitämme menetetyn hieronnan.
Jos hieronta ei käynnisty
Varmista ensin, että olet aktivoinut hieronnan puhelimellasi (saat ilmoituksen, että aktivointi on lähetetty) ja olet oikealla hierontapaikalla (numero löytyy varaussivulta ja lattialta).
Jos hieronta ei tämänkään jälkeen käynnisty, kyseessä on todennäköisesti tekninen vika. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin hyvitämme hieronnan.
Muut vikatilanteet
Vikatilanteissa tulee ottaa yhteys asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@relaxio.fi tai kiireellisissä tapauksissa päivystysnumeroon, joka löytyy hierontapaikasta. Välittömän terveyden- tai hengenvaaran uhatessa tulee soittaa suoraan hätänumeroon 112.
Usein kysytyt kysymykset
Mikä on Relaxio™?
Relaxio™ tarjoaa edistyksellistä hierontaa kehittyneillä hierontatuoleilla. Valittavanasi on monipuoliset hierontaohjelmat klassiseen hierontaan, palautumiseen sekä hoitavat hierontaohjelmat lievittämään kipuja ja rentouttamaan kehoa.
Onko hierontatuolin käyttö turvallista?
Kyllä, suurimmalle osalle ihmisistä. Jos sinulla on akuutti terveysongelma (esim. sydänsairaus, raskaus tai ihosairaus), kysy lääkäriltäsi ennen käyttöä.
Missä Relaxio™ sijaitsee?
Relaxio™ hieronta löytyy Lohjan torin laidalta osoitteesta Kalevankatu 5, 08100 Lohja. Avaa kartta
Mitä itsepalvelu tarkoittaa?
Relaxio™ hieronta toimii täysin ilman henkilökuntaa. Saat ohjeet hierontaan sähköpostitse varauksen yhteydessä.
Miten pääsen Relaxio™ hierontaan?
Rekisteröidy palveluun ja varaa hieronta älypuhelimellasi, jossa on internetyhteys. Katso tarkemmat ohjeet yläpuolelta.
Miten valmistaudun hierontaan?
Hierontaan voi tulla ilman erityistä valmistautumista. Pukeudu mukaviin ja puhtaisiin vaatteisiin. Huomioithan, että tiloissa ei ole WC:tä.
Voinko varata ajan toiselle henkilölle?
Ei, jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä itse. Rekisteröityminen on maksutonta.
Voinko ostaa lahjakortin?
Kyllä! Relaxio™ lahjakortti on suosittu lahja, ja voit ostaa sen TÄSTÄ. Kortti toimitetaan sähköpostitse haluamanasi ajankohtana.
Mikä on RelaxioClubi?
RelaxioClubi sopii erityisesti säännöllistä hierontaa kaipaavalle. Se on edullinen, kuukausimaksullinen kestotilaus, jolla säästät hieronnan kustannuksissa huomattavasti.
Voit valita jäsenyyden START-, HOPEA- tai KULTA-tasolta. Jäsenyyden voi muuttaa tai peruuttaa milloin tahansa ilman sitoumuksia.
Miten käytän etukoodin?
Kun olet kirjautunut palveluun etusivun alalaidassa on kohta etukoodi. Klikkaa siitä ja syötä etukoodisi. Näet heti, mihin hierontaohjelmiin etukoodi käy.
Mistä tiedän lahjakorttini arvon?
Kun käytät lahjakorttia maksamiseen, saat sähköpostiin tiedon jäljellä olevasta saldosta.
Mitä teen, jos ulko-ovi ei aukea?
Tarkista ensin, että älypuhelimesi on yhdistetty internetiin. Paina varaussivulla avaa ovi nappia. Jos näet painamisen jälkeen ilmoituksen, että oven avaus komento on lähetetty, mutta ovi ei silti aukea, kyseessä on tekninen vika. Tällainen tilanne on onneksi todella harvinainen, mutta joskus se valitettavasti voi tapahtua.
Otathan yhteyttä asiakaspalveluun: asiakaspavelu@relaxio.fi niin yritämme ratkaista asian. Emme pysty takaamaan välitöntä vastausta etenkään pyhinä ja ilta-aikaan. Mikäli et saa vastausta 10 minuutin sisällä, niin ei kannata jäädä odottamaan. Vastaamme sinulle kun vika on korjattu ja hyvitämme menetetyn hieronnan.
Miksi hieronta ei käynnisty START-nappista?
Varmista, että olet aktivoinut hieronnan puhelimellasi (saat ilmoituksen, että aktivointi on lähetetty) ja olet oikealla hierontapaikalla (numero löytyy varaussivulta ja lattialta). Jos hieronta ei käynnisty, kyseessä on yhteysvirhe. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin hyvitämme hieronnan.
Mitä teen, jos hierontapaikallani on jo asiakas?
Varmista ensin, että olet oikealla hierontapaikalla (numero löytyy varaussivulta ja lattialta).
Hierontavarausten välissä on 3 minuuttia aikaa, jolloin edellisen asiakkaan tulee poistua.
Jos edellinen asiakas vielä varaa paikkaa, voit ystävällisesti muistuttaa häntä.
Miksi tila oli sotkuinen?
Pidämme tilat siisteinä ja hierontatuolit puhtaina, että niitä on miellyttävät käyttää.
Jos koet, että siisteystaso ei vastannut odotuksiasi, arvostamme suuresti jos kerrot siitä meille. Voit lähetää sähköpostin osoitteeseen: asiakaspalvelu@relaxio.fi
Unohdin salasanan, mitä teen?
Ei hätää, paina kirjaudu painiketta ja sen jälkeen ”Unohtuiko salasana?” linkkiä, ja seuraa ohjeita. Tai voit palauttaa salasanasi tästä: https://relaxio.fi/omat-tiedot/lost-password/
HUOM Älä tule hierontaan, jos:
- Olet sairaana. Akuutti sairastuminen, kuten flunssa, kuume tai mahatauti. Jos tunnet olosi kipeäksi älä tule hierontaan ennen kuin tunnet olosi terveeksi, sillä hieronnalla voi olla negatiivinen vaikutus sairauteen.
- Sinulla on akuutti vamma. Akuutit traumat, kuten luunmurtumat, palovammat, paleltumat, avohaavat, sekä lihas- ja nivelsidevammat. (Paikallisesti)
- Olet käyttänyt alkoholia tai muita päihteitä. Myöskään krapulassa ei saa tulla hierontaan.
- Olet ottanut rokotteen. Rokotteen ottamisen jälkeen olisi hyvä odottaa jopa 2 – 4 viikkoa, ennen hierontaan tuloa. Voit myös kysyä rokotteen antaneelta taholta, koska hieronnan voi aloittaa. Koronarokotteiden kohdalla voi olla hyvä odottaa jopa yli 4 viikkoa, ennen hierontaan tuloa mahdollisen veritulppariskin vuoksi.
Viihtyvyyssäännöt
Relaxio™ hieronta on tarkoitettu rentoutumiseen ja rauhoittumiseen. Huomioithan muut asiakkaat ja pyrit pitämään melutason matalana. Kaikenlainen äänekäs toiminta tiloissa on kielletty. Myös puhelimeen puhuminen tai äänekäs keskustelu on kielletty ellei siihen ole pakottavaa syytä.
- Hieronta tapahtuu vaatteet päällä. Tulethan hierontaan vain puhtaissa vaatteissa.
- Ulkokengät jätetään naulakkoon matolle.
- Hieronta ei ole sallittua ylävartalo paljaana, paljain jaloin tai likaisissa työvaatteissa.
- Hierontapaikalla ei saa juoda tai syödä.
- Tilat on tarkoitettu ainoastaan Relaxio™ Hierontaan. Asiakkaiden tulee poistua tiloista hieronta-ajan päätyttyä. Oleskelu tiloissa muuten kuin hierontaa varten on kielletty ja johtaa asiakkuuden irtisanomiseen.
- Asiakkaan odotetaan käyttäytyvän aina siten, ettei se häiritse muita asiakkaita, kiinteistön asuvia asukkaita eikä henkilökuntaa.
- Jos asiakas käyttäytyy häiritsevästi tai ei noudata sääntöjä, Relaxiolla on oikeus irtisanoa asiakkuus kokonaan.
- Pääsyoikeus tilaan on henkilökohtainen. Ulkopuolisia henkilöitä ei saa päästää sisään. Väärinkäyttö voi johtaa porttikieltoon sekä korvauksiin luvattomien henkilöiden mahdollisesti aiheuttamien vahinkojen osalta. Tilassa on tallentava kameravalvonta ja digitaalinen kulunvalvonta. Näiden avulla mahdolliset vahingonkorvaukset tullaan perimään asiakkaalta.
- Tiloja vartioidaan etäyhteydellä sekä puhelinpäivystyksellä. Hälytykset ohjataan vartioimisliikkeelle. Mikäli vartija hälytetään paikalle turhaan tai asiakkaan väärinkäytöksen takia, peritään aiheutuneet kulut kokonaisuudessaan asiakkaalta.
- Hätätilanteiden sattuessa soita välittömästi päivystyspuhelimeen tai hätänumeroon 112.